Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/8845
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСіренко, К. В.-
dc.date.accessioned2016-02-03T12:48:24Z-
dc.date.available2016-02-03T12:48:24Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/8845-
dc.descriptionСіренко К. В. Удосконалення управління маркетинговими комунікаціями туристичних підприємств / К. В. Сіренко // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. - 2010. - №4(8) . - C. 108-111en_US
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано теоретичну сутність та необхідність урахування при проектуванні системи управління маркетинговими комунікаціями специфічних факторів, які притаманні туристичним підприємствам; запропоновано інтегровану модель комунікаційного та маркетингового комунікаційного процесу, яка дозволить визначити принципи формування системи управління маркетинговими комунікаціями туристичних підприємств.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧДІЕУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікації (ІМК)en_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.titleУдосконалення управління маркетинговими комунікаціями туристичних підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 4(8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
108-111.pdf295,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.