Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/8851
Назва: Методичні аспекти аналізу та дослідження ефективності комунікаційної політики підприємств туристичної сфери
Автори: Сіренко, К. В.
Ключові слова: маркетинг
туристичний оператор
детермінована модель ефективності
маркетингові комунікації
marketing
tour operator
deterministic model of efficiency
marketing communications
Дата публікації: 2011
Видавництво: Чернігів : ЧДІЕУ
Серія/номер: ;№ 1 (9)
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтована теоретична сутність ефективності комунікаційної політики туристичних підприємств; запропонована детермінована модель ефективності обслуговування туриста туроператорами країни та проаналізована структура витрат на маркетингові комунікації туристичних підприємств.
Опис: Сіренко, К. В. Методичні аспекти аналізу та дослідження ефективності комунікаційної політики підпри- ємств туристичної сфери / К. В. Сіренко // Науковий вісник ЧДІЕУ. Серія 1: Економіка. - 2011. - № 1 (9). - С. 204-206.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/8851
Розташовується у зібраннях:№ 1(9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11skvpts.pdfстаття197,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.