Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/9000
Назва: Особливості споживчої поведінки підприємств
Інші назви: The features of enterprises’ consumer policy
Автори: Рябова, Т. А.
Рябов, І. Б.
Ключові слова: організація
поведінка
поведінка підприємств у процесі закупівлі
організаційна культура
центри закупівлі
organization
policy
the policy of enterprises in the process of purchase
organizational culture
purchasing centre
Дата публікації: 2011
Видавництво: Чернігів : ЧДІЕУ
Серія/номер: Економіка;№ 2 (10)
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості поведінки підприємств у процесі споживання. Досліджуються пове- дінкові закономірності розвитку споживання на рівні підприємств.
Опис: Рябова Т. А. Особливості споживчої поведінки підприємств / Т. А. Рябова, І. Б. Рябов // Науковий вісник ЧДІЕУ. Серія 1 : Економіка. - 2010. - № 2 (10). - С. 160-163.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/9000
Розташовується у зібраннях:Рябова Т. А.: наукові статті
Рябов І. Б.: наукові статті
№ 2(10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
160-163.pdfстаття217,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.