Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/9236
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСидоренко, І. В.
dc.contributor.authorЛисенко, І. В.
dc.date.accessioned2016-02-23T11:13:15Z
dc.date.available2016-02-23T11:13:15Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/9236
dc.descriptionСидоренко, І. В. Становлення та розвиток системи банківського маркетингу в Україні / І. В. Сидоренко, І. В. Лисенко / Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2010. - № 46. - С. 296-304.en_US
dc.description.abstractРозглянуті основні етапи становлення та розвитку системи банківського маркетингу, визначені функції, принципи та специфічні ознаки розвитку даної системи. В ході дослідження були виявлені проблеми з якими стикаються комерційні банки при застосуванні у своїй діяльності основних положень маркетингу.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧДТУen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки;№ 46
dc.titleСтановлення та розвиток системи банківського маркетингу в Україніen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Лисенко Ірина Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Становлення та розвиток системи банк .pdfстаття262,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.