Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/9286
Назва: Вторинна маркетингова інформація у дослідженні привабливості міжнародних ринків
Інші назви: Derivative market information in international markets’ attractiveness research
Автори: Пригара, О. Ю.
Ключові слова: привабливість ринку
міжнародний ринок
ринкове середовище міжнародного підприємництва
оцінка ринку
джерела інформації
market attractiveness
international market
market environment of international enterprise
market estimation
information sources
Дата публікації: 2011
Видавництво: Чернігів : ЧДІЕУ
Серія/номер: Економічні науки;№ 4 (12)
Короткий огляд (реферат): Розглянуто джерела інформації для вибору привабливих ринків. Запропоновано розглядати багаторівневу систему показників оцінки привабливості ринку. При аналізі міжнародних ринків слід зосередити увагу на таких вторинних джерелах інформації, як звіти міжнародних організацій, національні статистичні довідники, галузеві періодичні видання, міжнародні виставки, видання, які публікують міжнародні рейтинги країн, публікації інформаційних агентств, публікації маркетингових і консалтингових агентств. Критеріями об’єктивності джерел вторинної маркетингової інформації є: авторитетність джерела інформації, цілі публікації матеріалу, оригінальність публікації.
Опис: Пригара, О. Ю. Вторинна маркетингова інформація у дослідженні привабливості міжнародних ринківУкраїни / О. Ю. Пригара // Науковий вісник ЧДІЕУ. Серія 1 : Економіка. - 2010. - № 4 (12). - С. 221-226.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/9286
Розташовується у зібраннях:№ 4(12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
221-226.pdfстаття263,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.