Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/9360
Назва: Соціальна відповідальність бізнесу як чинник соціально-економічного розвитку підприємств
Автори: Гришова, І. Ю.
Щербата, М. Ю.
Гришов, В. В.
Ключові слова: соціальна відповідальність бізнесу
соціально орієнтований бізнес
птахівничі підприємства
стейкхолдери
Дата публікації: 2015
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Проблеми і перспективи економіки та управління; №3 (3)
Короткий огляд (реферат): Досліджено еволюційний розвиток концепції соціальної відповідальності бізнесу, розглянуто пріоритетні складові соціальної відповідальності бізнесу як чинника соціально-економічного розвитку птахівництва, а також визначено основні переваги інтеграції соціальної відповідальності бізнесу в діяльності птахівничих підприємств. Висвітлено принципи соціальної відповідальності бізнесу та доведено доцільність їх реалізації у площину економічного потенціалу птахівничих підприємств, що позначиться на нарощенні та підвищенні інвестиційної привабливості галузі, підвищенні якості та сертифікації продукції, зміцненні ділової репутації, створенні бренда, напрацюванні іміджу і, як наслідок, максимізації ринкової вартості бізнесу.
Опис: Гришова, І. Ю. Соціальна відповідальність бізнесу як чинник соціально-економічного розвитку підприємств / І. Ю. Гришова, М. Ю. Щербата, В. В. Гришов // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2015. – №3 (3). – C. 17-27.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/9360
Розташовується у зібраннях:№3(3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
71.pdfстаття440,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.