Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/9362
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖидок, В. В.
dc.contributor.authorТкач, Ю. М.
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned2016-02-27T14:50:20Z
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available2016-02-27T14:50:20Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/9362
dc.descriptionЖидок, В. В. Методика оцінювання ефективності маркетингової діяльності / В. В. Жидок, Ю. М. Ткач // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3 (3). - C. 53-58.en_US
dc.description.abstractПроаналізовано ефективність системи управління маркетинговим процесом на підприємстві. Обґрунтовано акту­альність проблеми оцінювання ефективності маркетингової діяльності. Визначено складові ефективності маркетингу як функції управління підприємством. Запропоновано застосування кількох різних методик оцінювання ефективності маркетингової діяльності, що дозволить найбільш повно її оцінити, виявити помилки, загрози, потенційні можливості тощо. Зазначено, що оцінювати ефективність маркетингової діяльності треба з урахуванням стратегії розвитку підприємства. Встановити їх взаємозв’язок та силу впливу на мету можна за допомогою регресійного аналізу.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми і перспективи економіки та управління; № 3 (3)
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectоцінюванняen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.titleМетодика оцінювання ефективності маркетингової діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Жидок В. В.: наукові статті
Ткач Ю. М.: наукові статті
№3(3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
75.pdfстаття381,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.