Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/9373
Назва: Маркетингова підтримка стимулювання збуту органічної продукції в Україні
Автори: Штирхун, Х. І.
Ключові слова: ринок органічної продукції
державна підтримка
виробництво
просування
збут
споживання
Дата публікації: 2015
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Проблеми і перспективи економіки та управління; №3 (3)
Короткий огляд (реферат): Визначено стан законодавчої підтримки органічного виробництва в Україні. Проведено порівняльний аналіз основних показників ринку органічної продукції у Молдові, Туреччині, Україні та досвід державної підтримки ринку органічної продукції в цих країнах. Визначено канали збуту органічної продукції у різних країнах, в Україні та Чернігівській області. Сформульовано основні перешкоди, які стримують розвиток ринку органічної продукції в Україні. Розроблено маркетингові заходи для просування та збуту органічної продукції в Україні.
Опис: Штирхун Х. І. Маркетингова підтримка стимулювання збуту органічної продукції в Україні / Х. І. Штирхун // Проблеми і перспективи економіки та управління – 2015. – №3 (3). – C. 161-170.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/9373
Розташовується у зібраннях:Штирхун Христина Ігорівна
№3(3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
90.pdfстаття439,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.