Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/9382
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПазюк, В. Л.
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned2016-02-27T14:52:16Z
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available2016-02-27T14:52:16Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/9382
dc.descriptionПазюк, В. Л. Визначення ефективності винного бренда / В. Л. Пазюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2015. – №3 (3). – C. 171-175.en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена визначенню ефективності винного бренда. Розкрито соціальну спрямованість бренда, послідовність його формування. Зазначено основні фактори, що впливають на ефективність винного бренда. Визначено підґрунтя для створення винного бренда. Доведено, що ефективність винного бренда залежить як від приросту прибутку, завдяки його наявності, так і складових витрат, пов’язаних з формуванням та просуванням бренда.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми і перспективи економіки та управління; №3 (3)
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectформування брендаen_US
dc.subjectефективність брендаen_US
dc.subjectсоціальна спрямованість брендаen_US
dc.titleВизначення ефективності винного брендаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№3(3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
91.pdfстаття425,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.