Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/9390
Назва: Особливості економіко-математичного моделювання вибору маркетингових рішень у ринкових умовах
Автори: Дубницький, В. І.
Комірна, В. В.
Ключові слова: економіко-математичне моделювання
інноваційно-маркетингова діяльність
управління
маркетингова стратегія
синергізм
Дата публікації: 2015
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Проблеми і перспективи економіки та управління; №3 (3)
Короткий огляд (реферат): Представлено авторський підхід до вибору маркетингових рішень за допомогою економіко-математичного моделювання, враховуючи особливості роботи підприємства в умовах ринку. Проаналізовано та узагальнено наявні математичні моделі та побудовано вдосконалені математичні моделі економічних інтересів виробників в умовах конкурентного ринку з урахуванням вибору виробничої програми, що враховує обмеженість матеріальних, трудових і фінансових ресурсів, конкурентний ризик, «вторгнення» на ринок інших виробників, ризик погашення дебіторської заборгованості споживачами, незабезпеченими фінансовими ресурсами, які є неплатоспроможними, рівень інфляції у теперішній час та перспективи її розвитку.
Опис: Дубницький, В. І. Особливості економіко-математичного моделювання вибору маркетингових рішень у ринкових умовах / В. І. Дубницький, В. В. Комірна // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2015. – №3 (3). – C. 34-44.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/9390
Розташовується у зібраннях:№3(3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
73.pdfстаття530,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.