Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/9395
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевківський, В. М.
dc.contributor.authorЄфремов, В. В.
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned2016-02-27T15:08:09Z
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available2016-02-27T15:08:09Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/9395
dc.descriptionЛевківський, В. М. Очікування як складова стратегії економічної поведінки людини / В. М. Левківський, В. В. Єфремов // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2015. – №2 (2). – C. 18-26.en_US
dc.description.abstractПроаналізовано значення очікувань в економічній поведінці людей, які при її дотриманні використовують економічну інформацію від влади та економічні знання. Економічна поведінка людей повинна лежати в основі економічної політики, що робить її реалістичною та ефективною. Узгоджені дії людей та уряду в умовах ринку обумовлюють формування ідеальної моделі, до якої повинно прагнути суспільство. Досягти цього неможливо без вільного доступу до економічної інформації та ґрунтовних економічних знань, якими повинні володіти як представники уряду, так і кожен громадянин країни.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми і перспективи економіки та управління; №2 (2)
dc.subjectочікуванняen_US
dc.subjectадаптивні очікуванняen_US
dc.subjectраціональні очікуванняen_US
dc.subjectекономічні знанняen_US
dc.titleОчікування як складова стратегії економічної поведінки людиниen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№2(2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33.pdfстаття355,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.