Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/9408
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулієва, Д. С.
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned2016-02-27T15:09:12Z
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available2016-02-27T15:09:12Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/9408
dc.descriptionКулієва, Д. С. Теоретичні аспекти маркетингового менеджменту сучасного туристичного підприємства / Д. С. Кулієва // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2015. – №2 (2). – C. 169-173.en_US
dc.description.abstractДосліджено та узагальнено теоретичні аспекти маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві. Проаналізовано останні публікації і дослідження формування та напрямів використання маркетингового менеджменту на сучасному підприємстві. Визначено поняття маркетингу і менеджменту як окремих знань для більш глибокого розуміння поняття «маркетинговий менеджмент». Висвітлено роль та необхідність застосування маркетингового менеджменту для ефективної діяльності сучасного туристичного підприємства в ринкових умовах та в умовах глобалізації економіки.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми і перспективи економіки та управління; №2 (2)
dc.subjectсистемаen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectменеджментen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectаналізen_US
dc.subjectтуристичний продуктen_US
dc.subjectтуристичне підприємствоen_US
dc.titleТеоретичні аспекти маркетингового менеджменту сучасного туристичного підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№2(2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
53.pdfстаття408,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.