Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/9427
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧернявська, М. К.
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned2016-02-27T15:11:37Z
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available2016-02-27T15:11:37Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/9427
dc.descriptionЧернявська, М. К. Інформаційно-аналітичне забезпечення інноваційної діяльності торговельних підприємств / М. К. Чернявська // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2015. – №2 (2). – C. 162-168.en_US
dc.description.abstractДосліджено основні проблемні аспекти здійснення та аналізу інноваційної діяльності торговельних підприємств. Проведено аналіз сучасного стану розвитку торговельної сфери, визначено чинники та перспективні напрями запровадження інновацій.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми і перспективи економіки та управління; №2 (2)
dc.subjectінноваціяen_US
dc.subjectаналізen_US
dc.subjectторговельні підприємстваen_US
dc.subjectроздрібна торгівляen_US
dc.subjectінформаційне забезпеченняen_US
dc.titleІнформаційно-аналітичне забезпечення інноваційної діяльності торговельних підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№2(2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
52.pdfстаття376,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.