Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/9538
Назва: Особливості застосування маркетингу на пасажирському транспорті регіону
Автори: Парубець, О. М.
Ключові слова: маркетинг
пасажирський транспорт
Дата публікації: 1998
Видавництво: Чернігів : ЧТІ
Серія/номер: Вісник Чернігівського технологічного інституту. Збірник;№ 5
Опис: Парубець, О. М. Особливості застосування маркетингу на пасажирському транспорті регіону / О. М. Парубець // Вісник Чернігівського технологічного інституту. - 1998. – № 5. – С.110-115.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/9538
Розташовується у зібраннях:Парубець Олена Миколаївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.Stattia Parubets O.M.Osoblyvosti zastosuvannia.pdfстаття186,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.