Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/9575
Назва: Економічна сутність поняття "стратегія"
Автори: Гнедіна, К. В.
Ключові слова: стратегія розвитку підприємства
управління підприємством
стратегічний менеджмент
стратегія
конкурентні переваги
Дата публікації: 2012
Серія/номер: Формування ринкових відносин в Україні;№ 6 (133)
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу наукового доробку зарубіжних та вітчизняних авторів у сфері формування стратегії розвитку підприємства. Узагальнено теоретичні підходи до визначення поняття «стратегія», сформульовано авторське визначення даного поняття
Опис: Гнедіна, К. В. Економічна сутність поняття "стратегія" / К. В. Гнедіна // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 6 (133). - С. 233-237.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/9575
Розташовується у зібраннях:Гнедіна К. В.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 2_Економічна сутність поняття стратегія_Гнедіна К.В..pdfстаття76,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.