Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/9785
Назва: Маркетинг в системі конкурентоспроможності аграрного виробництва
Автори: Штирхун, Х. І.
Ключові слова: маркетинг
конкурентоспроможність
аграрне виробництво
Дата публікації: 2014
Видавництво: Миколаїв : МНАУ
Опис: Штирхун, Х. І. Маркетинг в системі конкурентоспроможності аграрного виробництва / Х. І. Штирхун // Аграрна наука – освіта – виробництво: сучасний стан, проблеми та перспективи інтеграції : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 30-річчю Миколаївського національного аграрного університету, 12-14 листопада 2014 р., м. Миколаїв / Міністерство аграрної політики та продовольства України ; Миколаївський національний аграрний університет. – Миколаїв : МНАУ, 2014. – С. 87-88.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/9785
Розташовується у зібраннях:Штирхун Христина Ігорівна
2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdfматеріали конференції52,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.