Abstract:
У статті розглядається задача пошуку оцінки ефективності функціонування менеджменту страхової компанії. У динамічній постановці цієї проблеми для будь-якої страхової компанії особливий інтерес викликає середнє число заявлених, але не урегульованих до кінця року страхових випадків. Цю кількість можна розглядати як характеристику вищезгаданої ефективності.
У роботі розглядається математичне сподівання річної кількості страхових випадків, за якими було звернення, але які не були врегульовані. Знайдено асимптотично незміщену оцінку кількості неврегульованих звернень. Показано, що вищезгадане математичне сподівання за фіксованої денної інтенсивності страхових звернень добре апроксимується лінійною функцією від часу на врегулювання збитків. Представлений підхід дає змогу провести оцінку діяльності компанії та обрати стратегію мінімізації ризиків