Вербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.; Лисенко, І. В.(2023)
У даній статті визначено поняття «стартап», основні етапи розвитку
стартапу і складові його успіху. Також розглянуто маркетинговий підхід – inbound
(вхідний) маркетинг. Поява цього підходу обумовлена трансформаційними ...
Вербицька, А. В.; Полковниченко, С. О.; Рябова, Т. А.; Лисенко, І. В.; Ільчук, В. П.; Москаленко, В. А.; Бабаченко, Л. В.; Рябов, І. Б.;
(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
У навчальному посібнику узагальнено та розкрито основні теоретичні положення
базового курсу «Маркетинг». Висвітлено сутність та концепції маркетингу, визначено поняття
«маркетингове середовище» та «маркетингова інформація», ...
Бабаченко, Л. В.; Вербицька, А. В.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Методичні вказівки розкривають зміст навчальної (ознайомлювальної) практики здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», порядок її проходження, організації та керівництва, вибору бази практики здобувачами, ...
Бабаченко, Л. В.; Вербицька, А. В.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Методичні вказівки розкривають зміст навчальної (за фахом) практики здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», порядок її проходження, організації та керівництва, вибору бази практики здобувачами, рекомендації ...
Бабаченко, Л. В.; Вербицька, А. В.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Практична підготовка здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти є обов’язковою складовою навчання за освітньою програмою «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації». Практична підготовка проводиться ...
Бабаченко, Л. В.; Вербицька, А. В.; Забаштанська, Т. В.; Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Основним предметом В2В маркетингу є сукупність взаємин між різними учасниками ринку, що виникають унаслідок ділової активності, тобто відносин купівлі-продажу. В2В маркетинг охоплює цілісний комплекс ділових взаємин між ...
Бабаченко, Л. В.; Вербицька, А. В.; Забаштанська, Т. В.; Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Методичні вказівки розкривають зміст виробничої практики здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», порядок її проходження, організації та керівництва, вибору бази практики здобувачами, рекомендації до змісту ...
Вербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Метою дисципліни «Товарна інноваційна політика» є вивчення головних напрямків розширення функцій маркетингу в стратегічному плануванні інноваційного процесу для створення комерційно вдалих товарів.
Її зміст повинен надати ...
Вербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Метою навчальної дисципліни ««Товарно-інноваційна політика» є формування у здобувачів вищої освіти системи науково-теоретичних та практичних знань стосовно основних положень, методів та механізмів формування товарної ...
Вербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Метою навчальної дисципліни «Маркетингова логістика» є формування у здобувачів вищої освіти системи науково-теоретичних та практичних знань стосовно організації товароруху відповідно до замовлень клієнтів з мінімальними ...
Вербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Навчальна дисципліна «Товарна інноваційна політика» цілком відповідає вимогам підготовки високо компетентних фахівців в галузі маркетингу. Проте, роблячи висновки з недоліків та проблем в соціально-економічній діяльності ...
Вербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Навчальна дисципліна «Маркетингова логістика» цілком відповідає вимогам підготовки високо компетентних фахівців в галузі маркетингу. Завдяки виконанню розрахункової роботи досягається більш глибоке опанування теорії. ...
Вербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Переддипломна практика здобувачів вищої освіти спеціальності 075-Маркетинг є обов’язковою компонентою освітньої програми, проводиться на підприємствах, в організаціях, рекламних компаніях та інших установах будь-якої форми ...
Вербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.; Чийпеш, Н. М.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Навчальна дисципліна «Управління ризиками» повністю відповідає вимогам щодо підготовки достатньо компетентних спеціалістів у галузі маркетингу. Метою даної дисципліни є набуття студентами поглиблених знань щодо раціонального ...
Вербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.; Чийпеш, Н. М.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Політика маркетингових комунікацій є однією зі складових комплексу маркетингу. Приваблива товарна пропозиція виробника, поширюючись через розгалужену систему дистрибуції, знаходить свого споживача і задовольняє його потреби ...
Вербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.; Чийпеш, Н. М.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Цей посібник покликаний допомогти ЗВО у самостійному вивченні дисципліни. Методичні рекомендації містять тематичний план дисципліни, рекомендації для самостійного вивчення матеріалу кожної теми, запитання для самоперевірки, ...
Лисенко, І. В.; Полковниченко, С. О.; Вербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
підготовка курсової роботи.
Виконання курсової роботи сприятиме формуванню навичок самостійної дослідницької роботи у сфері ринкових досліджень, наукового і практичного підходу до освоєння навчального матеріалу; набуттю ...
This article proposes an author’s algorithm for developing a communication
strategy for B2C startups, including: communication audit
of B2C startup, setting goals and objectives of the communication
strategy (business ...
Мурай, А. О.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Дослідження свідчить, що логістика та маркетинг дуже пов'язані між собою на підприємстві. Зокрема маркетинг спрямований на дослідження потреб споживачів та розроблення ідей щодо пропозиції на ринку нових продуктів. Маркетинг ...
Матусевич, Е. Р.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Головне правило екологічного маркетингу говорить про те, що потрібно задовольняти потреби екологічно орієнтованих споживачів, які постійно оновлюються, а це змушує компанії потрійно враховувати зміни трендів.