dc.contributor.author |
Зайцев, Ю. О.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2017-07-07T18:38:39Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2017-07-07T18:38:39Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/14043 |
|
dc.description |
Зайцев, Ю. О. Організаційно-економічні засади побудови маркетингово-збутових систем аграрних підприємств на цільових продуктових ринках / Ю. О. Зайцев // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2016. – № 2 (6). – C. 115-122. |
en_US |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена обґрунтуванню організаційно-економічних передумов формування та розвитку маркетингово-збутових систем на ринку агропродовольчої продукції. На основі зівставлення та критичного аналізу позицій дослідників визначено базові принципи побудови та функціонування маркетингово-збутових систем аграрних підприємств. Доповнено методичні аспекти класифікації закономірностей формування та функціонування систем розподілу продукції аграрних підприємств. Доведено, що основу підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності аграрних підприємств становить формування диференційованого прямого збуту товарів. Встановлено, що дотримання принципів результативності, диференційованості та адаптивності під час побудови маркетингово-збутових систем підприємства на ринку має ґрунтуватися на застосуванні сучасних маркетингових технологій суб’єктами вказаного ринку. Розглянуті принципи дозволятимуть підприємству створювати дієздатні гнучкі системи управління маркетингом та збутом, функціонування яких не допускатиме погіршення фінансово-економічного стану підприємства при змінах у зовнішньому середовищі. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми і перспективи економіки та управління; № 2 (6) |
|
dc.subject |
маркетингово-збутові системи |
en_US |
dc.subject |
ринковий розподіл |
en_US |
dc.subject |
диференційованість каналів розподілу |
en_US |
dc.subject |
результативність |
en_US |
dc.subject |
системи розподілу |
en_US |
dc.subject |
аграрні підприємства |
en_US |
dc.subject |
market supply |
en_US |
dc.subject |
market distribution |
en_US |
dc.subject |
differentiation of distribution channels |
en_US |
dc.subject |
efficiency |
en_US |
dc.subject |
distribution system |
en_US |
dc.subject |
agricultural enterprises |
en_US |
dc.subject |
маркетингово-сбытовые системы |
en_US |
dc.subject |
рыночное распределение |
en_US |
dc.subject |
дифференцированность каналов распределения |
en_US |
dc.subject |
результативность |
en_US |
dc.subject |
системы распределения |
en_US |
dc.subject |
аграрные предприятия |
en_US |
dc.title |
Організаційно-економічні засади побудови маркетингово-збутових систем аграрних підприємств на цільових продуктових ринках |
en_US |
dc.title.alternative |
Organizational and economic principles of marketing systems of agricultural enterprises in target product markets |
en_US |
dc.title.alternative |
Организационно-экономические принципы построения маркетингово-сбытовых систем аграрных предприятий на целевых продуктовых рынках |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
The article is devoted to substantiation of organizational and economic preconditions for the formation and development of marketing and sales of agri-food products in the market. Based on the comparison and critical analysis of the positions of researchers defined the basic principles of construction and operation of the marketing and sales of agricultural enterprises. The methodological aspects of the classification of regularities of formation and functioning of systems of distribution of products of agricultural enterprises have been augmented. It is proved that the basis for increasing the effectiveness of commercial and production activity of agrarian enterprises is the formation of differentiated direct marketing products. It was established that compliance with the principles of efficiency, differentiation and adaptability when building marketing and sales systems on the market should be based on the use of modern marketing technologies by the specified market. The principles allow the company to create a flexible system capable of marketing management and marketing, the operation of which will not allow the deterioration of financial and economic performance with changes in the environment. |
en_US |
dc.description.abstractalt2 |
Статья посвящена обоснованию организационно-экономических предпосылок формирования и развития маркетингово-сбытовых систем на рынке агропродовольственной продукции. На основе сопоставления и критического анализа позиций исследователей определены базовые принципы построения и функционирования маркетингово-сбытовых систем аграрных предприятий. Дополнены методические аспекты классификации закономерностей формирования и функционирования систем распределения продукции аграрных предприятий. Доказано, что основой повышения эффективности производственно-коммерческой деятельности аграрных предприятий является формирование дифференцированного прямого сбыта товаров. Установлено, что соблюдение принципов результативности, дифференцированности и адаптивности при построении маркетингово-сбытовых систем предприятия на рынке должно основываться на применении современных маркетинговых технологий субъектами указанного рынка. Рассмотренные принципы позволят предприятию создавать дееспособные гибкие системы управления маркетингом и сбытом, функционирование которых не будет допускать ухудшения финансово-экономического состояния предприятия при изменениях во внешней среде. |
en_US |