Забаштанська, Т. В.; Шпірнов, І. Л.; Михайлюк, М. Т.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2024)
У статті досліджено види цифрових технологій, що використовуються на ринку фінансових послуг України. Проведено аналіз наукових праць, у яких розглянуто переваги і недоліки
процесу цифрової трансформації зазначеного ...
Забаштанська, Т. В.; Чередниченко, І. С.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Фінансовий моніторинг є ключовим інструментом у боротьбі з фінансуванням війни та
тероризму, особливо в умовах цифровізації економіки України. Цифровізація суттєво змінила
підходи до фінансового моніторингу. Впровадження ...
Забаштанська, Т. В.; Тарасенко, О. О.; Попов, С. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
У статті поданий короткий історичний екскурс, щодо зародження маркетингових інструментів у банківській діяльності. Виокремлені загальносвітові тенденції розвитку маркетингових досліджень у банківській сфері. Згруповані ...
Забаштанський, М. М.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
У статті проаналізовано сучасні тенденції функціонування ринку праці, наголошено на
провідній ролі ринку праці у забезпеченні результативного функціонування національної економіки, формуванні майбутнього потенціалу її ...
Забаштанський, М. М.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
У статті проаналізовано сучасні аспекти стратегічного планування функціонування та
розвитку суб’єктів господарювання сфери охорони здоров’я як фундаментальної основи забезпечення його ефективності. Обґрунтовано наявність ...
Бабаченко, Л. В.; Вербицька, А. В.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Методичні вказівки розкривають зміст навчальної (ознайомлювальної) практики здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», порядок її проходження, організації та керівництва, вибору бази практики здобувачами, ...
Бабаченко, Л. В.; Вербицька, А. В.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Методичні вказівки розкривають зміст навчальної (за фахом) практики здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», порядок її проходження, організації та керівництва, вибору бази практики здобувачами, рекомендації ...
Бабаченко, Л. В.; Вербицька, А. В.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Практична підготовка здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти є обов’язковою складовою навчання за освітньою програмою «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації». Практична підготовка проводиться ...
Бабаченко, Л. В.; Вербицька, А. В.; Забаштанська, Т. В.; Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Основним предметом В2В маркетингу є сукупність взаємин між різними учасниками ринку, що виникають унаслідок ділової активності, тобто відносин купівлі-продажу. В2В маркетинг охоплює цілісний комплекс ділових взаємин між ...
Бабаченко, Л. В.; Вербицька, А. В.; Забаштанська, Т. В.; Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Методичні вказівки розкривають зміст виробничої практики здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», порядок її проходження, організації та керівництва, вибору бази практики здобувачами, рекомендації до змісту ...
Вербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Переддипломна практика здобувачів вищої освіти спеціальності 075-Маркетинг є обов’язковою компонентою освітньої програми, проводиться на підприємствах, в організаціях, рекламних компаніях та інших установах будь-якої форми ...
Забаштанський, М. М.; Забаштанська, Т. В.; Герасімчук, М.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
У статті визначено сутність поняття промоакційного маркетингу,
його основні види, а також чинники, що впливають на ефективність застосування
промоакцій. Шляхом анкетування проведено дослідження щодо ефективності ...
Забаштанська, Т. В.; Ремньова, Л. М.; Мурай, А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
У статі було розглянуто особливості застосування деяких маркетингових інструментів
у сфері розважальних послуг в умовах цифровізації на початкових стадіях реалізації проєкту
на прикладі клубу віртуальної реальності «Dive ...
Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
У статті досліджено сучасний стан досліджень у сфері цифрового маркетингу.
Визначено, що цей вид маркетингу є нині важливою та невід’ємною складовою процесів
трансформації багатьох суб’єктів підприємницької діяльності в ...
Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
У статті досліджено сучасний стан досліджень у сфері цифрового маркетингу.
Визначено, що цей вид маркетингу є нині важливою та невід’ємною складовою процесів
трансформації багатьох суб’єктів підприємницької діяльності в ...
Забаштанська, Т. В.; Попело, О. В.; Нікітенко, М. С.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
У статті досліджено теоретико-методичні засади розвитку системи планування інновацій на підприємствах.
Розглянуто сутність поняття інновація як економічної категорії. Досліджено еволюцію інноваційного процесу, який
складається ...
Ремньова, Л. М.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
У статті досліджено вплив цифрового середовища на формування нового диджитал-
етикету в сучасних бізнес-комунікаціях. Сформульовано концептуальні засади формування
етикетного простору сучасних бізнес-комунікацій у цифровому ...
Рябченко, І. С.; Забаштанська, Т. В.; Литвин, С. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
In conclusion, we can note that in the future, trade-intermediary activities can become entirely or partially an automated process, where artificial intelligence in seconds and with minimal costs will analyze demands, ...
Салай, І. В.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Реклама – це дуже дієвий спосіб впливу на людину, що задає тренди, моду, міняє світосприйняття та думки в суспільстві. Для впливу на свідомість споживача необхідно привернути його увагу, що є першою сходинкою психологічного ...
Попова, І. В.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Сьогодні спонсорство у баскетболі відіграє важливу роль. Неможливо уявити сучасний баскетбол без спонсорства. Кожен професійний спортсмен потребує додаткового фінансування для розвитку та вдосконалення. Кожна із сторін ...