Острянко, Т. С.; Коленіченко, Т. І.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
У методичних вказівках представлено основні вимоги до написання кваліфікаційної роботи, зокрема зосереджено увагу на основних етапах написання кваліфікаційної роботи; структурі кваліфікаційної роботи; вимогах до технічного ...
Чалкова, І. Ю.; Острянко, Т. С.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
У найзагальнішому вигляді соціальна робота в громаді визначається як процес
сприяння звичайним людям у покращенні їх власного благополуччя, шляхом організації
колективних дій. Інакше кажучи, соціальна робота в громаді ...
Чалкова, І. Ю.; Острянко, Т. С.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Тaким чинoм, знання потреб літніх людей необхідне для визначення оптимальних форм роботи з ними та вибору тих видів соціальних послуг, яких вони особливо потребують. У зв’язку з цим подальший розвиток соціальної роботи з ...
Коленіченко, Т.; Острянко, Т. С.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
У методичних вказівках визначено мету і завдання переддипломної практики, вимоги до знань і вмінь; особливості організації та керівництва практикою; інформаційний обсяг переддипломної практики; форми та методи контролю; ...
Коленіченко, Т.; Острянко, Т. С.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
У методичних рекомендаціях представлено основні вимоги до написання курсової роботи, зокрема зосереджено увагу на основних етапах написання курсової роботи; структури курсової роботи; вимогах до технічного оформлення ...
Титенко, Г. П.; Острянко, Т. С.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Проблема гендерної нерівності являється актуальною в сучасному соціумі. Реалізації гендерної рівності заважають такі чинники: застарілі уявлення про місце людини в цьому світі залежно від її статі; пережиток минулих традицій ...
Кривенко, В. О.; Острянко, Т. С.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Проблему насильства в сім’ї можна вважати відносно новою для нашого суспільства, але багато зусиль було прикладено для того, щоб люди звернули увагу на цю проблему та почали вживати заходи для її вирішення. Удосконалення ...
Горошко, О. О.; Острянко, Т. С.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Організаційні форми, методи та засоби роботи з бездоглядними та безпритульними дітьми визначаються її метою. Необхідне гармонійне поєднання індивідуальних (дають змогу коректувати самооцінку, усвідомлення власної цінності, ...
У методичних рекомендаціях представлено мету, завдання, основний зміст курсу "Соціальна робота в системі громадського здоров’я", а також охарактеризовано основні компетенції, які формуються в результаті його вивчення. ...
У статті представлена і охарактеризована системно-орієнтована модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі. Розроблена модель складається з шести компонентів: ...
Мекшун, А. Д.; Острянко, Т. С.(Чернігів : ЧНТУ, 2017)
Досліджено та проаналізовано основні тенденції розвитку соціальної роботи в контексті підготовки фахівців соціальної сфери в економічно-розвинутих країнах. Автори зазначають, що для успішності процесів становлення і розвитку ...
Завдання практичної профорієнтації визначають сьогодні значну потребу психологічного вивчення професій і особистісних якостей майбутнього фахівця, потребують відповідної підготовки кваліфікованих кадрів.
У посібнику ...
У методичних рекомендаціях представлено основний зміст курсу «Соціальна робота в системі громадського здоров’я». Надано методичні рекомендації для оптимізації роботи студентів при підготовці до практичних занять. До кожної ...
У методичних рекомендаціях представлено мету, завдання, основний
зміст курсу «Профорієнтація та профдобір», а також схарактеризовано основні компетенції, які формуються в результаті його вивчення. Основну увагу ...
У своїй роботі соціальний педагог загальноосвітнього навчального закладу (далі – ЗНЗ) взаємодіє з педа-
гогічним колективом. Проте діяльність соціального педагога в ЗНЗ передбачає взаємодію не лише з учи-
телями, але і ...
Сьогоднішні реалії входження України у світовий культурно-цивілізаційний простір поставили завдання перегляду змісту й умов виховання учнів у загальноосвітньому навчальному закладі (далі – ЗНЗ), зокрема, посилення виховного ...