Abstract:
Стаття присвячена проблемам використання принципів мнемоніки для
досягнення комунікативних цілей та вдосконалення мовленнєвої компетенції студентів
технічних вишів на заняттях з англійської мови. Здійснено спробу класифікувати й
встановити закономірності функціонування мнемотехнічних прийомів, висвітлити
переваги їхнього вживання для активізації лексичного запасу. Визначені умови, за яких
застосування мнемотехніки є найбільш ефективним у процесі усного мовлення,
виділені та проілюстровані основні прийоми, проаналізовано переваги та недоліки
кожного з них. Надано рекомендації щодо застосування прийомів мнемоніки під час
навчання студентів усного перекладу та спілкуванню в іншомовному середовищі.
Description:
Бараненкова, Н. А. Мнемонічні прийоми навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах / Н. А. Бараненкова, Л. К. Светенок // Освітологічний дискурс. - 2016. - № 1. - С. 1-8.