Abstract:
У статті узагальнено особливості використання медіаосвітніх технологій для формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів у процесі фахової підготовки. Проаналізовано відмінності між поняттями «медіатехнології» та «медіаосвітні технології». Виділено методи медіаосвітніх технологій. Як елементарну медіаосвітню технологію запропоновано спецкурс «Медіакомпетентність. Технології та стратегії» і надано приклади медіарекомендацій. Висвітлено поняття «медіадидактика» як сукупність освітніх технологій, безпосeредньо пов’язаних з використанням різних видів медіа, та запропоновано її різновид блогодидактику у вигляді медіаосвітнього блогу викладача.
Description:
Лашук, Н. М. Роль технологій та стратегій медіаосвіти для формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів / Н. М. Лашук // Вісник Глухівського національного педагогічного університету ім. О. Довженка : зб. наук. праць.- 2018. - Вип.1(36). - С.73-79.