Шендерук, О. Б.; Ушата, Т. О.; Литвин, С. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Методичні вказівки з англійської мови для розвитку умінь аудіювання здобувачів вищої освіти спеціальності 181 – Харчові технології першого (бакалаврського) рівня призначені для студентів, які вивчають іноземну мову ...
Ніколаєнко, О. В.; Ушата, Т. О.; Гречок, Л. М.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Методичні вказівки з англійської мови English for architecture and civil engineering (частина 1) призначені для практичних занять та самостійної роботи здобувачів вищої освіти спеціальностей 191 Архітектура та містобудування, ...
Гречок, Л. М.; Ніколаєнко, О. В.; Ушата, Т. О.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Методичні вказівки призначені для практичних занять з англійської мови для підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр» спеціальності 053 «Психологія». Метою методичних вказівок є забезпечення формування ...
Ніколаєнко, О. В.; Ушата, Т. О.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Методичні вказівки з англійської мови English for Ecology and Environmental Study призначені для практичних занять та самостійної роботи здобувачів вищої освіти спеціальностей 101 Екологія, 201 Агрономія, 205 Лісове ...
Білиловець, Д. С.; Ушата, Т. О.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Anyway, the tourist industry will not stay the same as it was before the pandemic crisis, it will adjust to the new reality and develop new areas of business. Coronavirus quarantine measures will decrease the number of ...
Лашук, Н. М.; Ніколаєнко, О. В.; Ушата, Т. О.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
Методичні вказівки укладено згідно вимог модульно-рейтингової системи навчання й відповідно до навчальних програм і планів. Методичні вказівки (частина 1) включають чотири модуля, що містять різноманітні завдання для ...
Ніколаєнко, О. В.; Ушата, Т. О.; Лашук, Н. М.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Методичні вказівки укладено за вимогами модульно-рейтингової системи навчання й відповідно до навчальних програм і планів. Методичні вказівки (частина 1) включють чотири модуля, що містять різноманітні завдання для формування ...
Ніколаєнко, О. В.; Ушата, Т. О.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020)
Навчальний матеріал охоплює загальні поняття, основні напрямки й принципи управління персоналом, особливості відбору та найму персоналу, адаптації нових та підвищення кваліфікації існуючих працівників, а також принципи та ...
Ніколаєнко, О. В.; Ушата, Т. О.(Чернігів : ЧНТУ, 2019)
Навчальний матеріал охоплює загальні поняття, основні напрямки й принципи геодезії та землеустрою, особливості сільського землевикористання, умови впровадження загального планування та етапи його реалізації на основі ...
Лашук, Н. М.; Ніколаєнко, О. В.; Ушата, Т. О.(Чернігів : ЧНТУ, 2019)
Укладені вказівки складаються з 8 розділів, кожен з яких включає текст для вивчаючого читання та післятекстових вправ, що дозволяють ознайомитися з професійною термінологією, поглибити знання з фаху. Тематика запропонованих ...
Ніколаєнко, О. В.; Ушата, Т. О.(Чернігів : ЧНТУ, 2018)
Методичні вказівки з англійської мови вміщують загальні поняття, основні напрямки й принципи геодезії та землеустрою, особливості сільського землевикористання, умови впровадження загального планування та етапи його реалізації ...
Ніколаєнко, О. В.; Ушата, Т. О.(Чернігів : ЧНТУ, 2018)
Зміст завдань, що поєднують в собі сучасні та традиційні методики, визначено згідно з навчальними потребами фахівців даної галузі. Розділи практикуму побудовано таким чином, щоб студент мав змогу зосередитися на таких ...
Ніколаєнко, О. В.; Ушата, Т. О.(Чернігів : ЧНТУ, 2018)
Метою створення практикуму є формування навичок професійного спілкування студентів напряму підготовки 19 «Архітектура та будівництво»(Гідротехніка, водні ресурси) освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр. Зміст завдань, ...
Ніколаєнко, О. В.; Ушата, Т. О.(Острог: Національний університет «Острозька академія», 2017)
The article deals with the necessity of making changes in current approaches of teaching a foreign language for specific purposes at non-linguistic higher educational establishments in Ukraine, of activating the process ...
Ніколаєнко, О. В.; Ушата, Т. О.(Херсон: ХДУ, 2017)
The article explicitly reveals the necessity of using the project activity in foreign language classes in uni¬versities, which is one of the most relevant technologies that allows students to apply the accumulated knowl¬edge ...
Ніколаєнко, О. В.; Ушата, Т. О.(Національний університет «Острозька академія», 2016)
The article reveals characteristics of a cross-cultural communicative competence in the context of culturological, communicative competence of approach for the humanist assessment of a professional pedagogic merit of higher ...
Ніколаєнко, О. В.; Ушата, Т. О.(Чернігів : ЧНТУ, 2018)
Метою створення практикуму є формування навичок професійного спілкування студентів напряму підготовки 194 "Гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології (Гідротехніка, водні ресурси) освітньо-кваліфікаційного ...
Ніколаєнко, О. В.; Ушата, Т. О.(Чернігів: ЧДІЕУ, 2017)
Метою створення практикуму є формування навичок професійного спілкування студентів напряму підготовки 194 Гідротехнічне будівництво,водна інженерія та водні технології (Гідротехніка, водні ресурси) освітньо-кваліфікаційного ...
The object of the research is the detailed analysis of bilingualism phenomenon.
The article aims at giving the definition of ‘bilingualism’, analyzes the existing
approaches to bilingualism classification, and determines ...