Методичні вказівки призначені для проведення практичних занять із здобувачами вищої освіти денної форми навчання спеціальностей 227 “Фізична терапія, ерготерапія” та 017 “Фізична культура та спорт” та укладені відповідно ...
Стаття присвячена проблемі організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти немовних спеціальностях з іноземної мови за професійним спрямуванням. Розглянуто поняття самостійної роботи з іноземної мови, її структуру ...
Калян, А. В.; Нітченко, А. Г.; Шевченко, Ю. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
To conclude, the jurisdiction of the CCU is absolutely unique. The CCU is the only body of constitutional jurisdiction in the state. Exercising its judicial functions directly, the Court is guided primarily by the rule of ...
Шевченко, Ю. В.; Литвин, С. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022)
Мета методичних вказівок – сприяти формуванню професійноорієнтованої іншомовної компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах ситуативного професійного контексту. Методичні вказівки містять 5 ...
Шевченко, Ю. В.; Литвин, С. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022)
Мета методичних вказівок – сприяти формуванню професійноорієнтованої іншомовної компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах ситуативного професійного контексту. Методичні вказівки містять 5 ...
Мета методичних вказівок – сприяти формуванню професійноорієнтованої іншомовної компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах ситуативного професійного контексту.
Мета методичних вказівок – сприяти формуванню професійноорієнтованої іншомовної компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах ситуативного професійного контексту.
Мета методичних вказівок – сприяти формуванню професійноорієнтованої іншомовної компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах cитуативного професійного контексту.
Мета методичних вказівок – сприяти формуванню професійноорієнтованої іншомовної компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах ситуативного професійного контексту.
Шевченко, Ю. В.; Литвин, С. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020)
Мета методичних вказівок – сприяти формуванню професійноорієнтованої іншомовної компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах ситуативного професійного контексту.
Шевченко, Ю. В.; Литвин, С. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020)
Мета методичних вказівок – сприяти формуванню професійноорієнтованої іншомовної компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах ситуативного професійного контексту.
Шевченко, Ю. В.; Литвин, С. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020)
Мета методичних вказівок – сприяти формуванню професійноорієнтованої іншомовної компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах ситуативного професійного контексту.
Шевченко, Ю. В.; Литвин, С. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020)
Мета методичних вказівок – сприяти формуванню професійноорієнтованої іншомовної компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах ситуативного професійного контексту.
Гречок, Л. М.; Шевченко, Ю. В.; Лашук, Н. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Мета пропонованих методичних вказівок – сприяти формуванню професійно-орієнтованої компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах ситуативного професійного контексту.
Лашук, Н. М.; Гречок, Л. М.; Шевченко, Ю. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Мета методичних вказівок – сприяти формуванню іншомовної комунікативної професійно орієнтованої компетентності в читанні, усному й писемному мовленні, що здійснюється в межах професійного контексту. Метою самостійної роботи ...
Шевченко, Ю. В.; Гречок, Л. М.; Лашук, Н. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Мета пропонованих методичних вказівок – сприяти формуванню професійно-орієнтованої компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах ситуативного професійного контексту.
The paper deals with the issue of teaching Business English to ex-combats and their family members. The authors outline
the peculiarities of this group of learners. The challenges that teachers face in the targeted group ...
Грицай, С. О.; Коленіченко, Т. І.; Шевченко, Ю. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2019)
The paper deals with re-socialization of ex-combatants to civilian life. The factors of re-socialization that can help social workers, psychologists and teachers in selecting and implementing the most effective methods, ...
Метою нашої роботи є окреслити основні проблеми, з якими стикаються викладачі іноземних мов професійного спрямування у багатокомплектних групах з рівнем володіння іноземною мовою від А1 до В2, та запропонувати відповідні ...