Abstract:
Перший розділ випускної роботи містить теоретичні основи маркетингової концепції розвитку підприємства, охарактеризовані етапи впровадження бізнес-ідей, розглянуті особливості управління маркетинговим розвитком.
Другий розділ містить аналіз господарської діяльності фірми “Еко” та стану маркетингового управління на підприємстві, охарактеризований стан ринку роздрібної торгівлі України в сегменті “супермаркети”, досліджені окремі особливості різних напрямків розвитку бізнесу.
На основі проведеного дослідження та аналізу конкурентного середовища вноситься ряд пропозицій щодо вдосконалення процесу управління маркетингом. Зокрема, сформовані пропозиції щодо розвитку основних напрямів бізнесу, обґрунтовується впровадження нової стратегічної бізнес-одинці, оцінена ефективність капітальних вкладень.
Висновки відбивають основні результати проведення дослідження та пропозиції щодо вдосконалення роботи торговельного підприємства.
Description:
Козаков, С. О. Управління маркетинговою діяльністю та організаційний розвиток підприємства (на матеріалах ТОВ "Еко"): магістерська робота : 075 Маркетинг / С. О. Козаков ; керівник роботи Рябов І. Б. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2019. – 123 с.