Abstract:
У випускній кваліфікаційній роботі висвітлено теретичні аспекти digital-маркетинг.
У першому розділі досліджено формування засад цифрових маркетингових технологій в умовах інформатизації суспільства, розглянуто особливості digital-інструментів та зміст комплексу digital-маркетинг на підприємстві.
У другому розділі проводиться аналіз загальної економічної діяльності підприємства, визначено головних конкурентів підприємства, основних споживачів товарів та послуг, проаналізовано маркетингову діяльність підприємства та проведено дослідження вдосконалення digital-інструментів.
У третьому розділі запропоновані шляхи вдосконалення управління маркетингом ТОВ "Ергопак" використовуючи нові digital-інструменти, а також проведено аналіз ефективності впроваджених заходів.
Висновки відображають основні результати проведеного дослідження та пропозиції стосовно покращення управління digital-маркетинг для ТОВ "Ергопак".
Description:
Марченко, А. О. Вдосконалення інструментів digital-маркетинг в діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ "Ергопак"): магістерська робота : 075 Маркетинг / А. О. Марченко ; керівник роботи Бабаченко Л. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2019. – 76 с.