Москаленко, В. А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
В роботі досліджено основні процеси та алгоритм розробки та впровадження системи обліку за центрами відповідальності на підприємствах бізнес-середовища України. Визначено ключові процеси дієвого обліку відповідальності ...
Вербицька, А. В.; Полковниченко, С. О.; Рябова, Т. А.; Лисенко, І. В.; Ільчук, В. П.; Москаленко, В. А.; Бабаченко, Л. В.; Рябов, І. Б.;
(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
У навчальному посібнику узагальнено та розкрито основні теоретичні положення
базового курсу «Маркетинг». Висвітлено сутність та концепції маркетингу, визначено поняття
«маркетингове середовище» та «маркетингова інформація», ...
Локоть, О. Ю.; Селінний, М. М.; Пархоменко, М. М.; Канівець, В. І.; Москаленко, В. А.; Бондар, І. М.; Тимошенко, О. П.; Круподеря, Ю. О.; Рябуха, Г. І.; Кудряшова, К. М.; Шевченко, Л. А.; Корма, О. М.; Корнута, Ю. П.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
У монографії узагальнено результати багаторічних наукових досліджень, спостережень і
дослідно-виробничих випробувань ефективності використання агрохімікатів, регуляторів росту
рослин та мікробних препаратів, створених в ...
Полковниченко, С. О.; Москаленко, В. А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
«Маркетингове ціноутворення» є обов’язковою дисципліною освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації», яка формує чітке розуміння принципів розробки цінової стратегії підприємства, механізмів та методів ...
Сябро, А. В.; Москаленко, В. А.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Оцінюючи бізнес-план необхідно, в першу чергу, розрахувати його ринкову вартість. У процесі даної процедури експерти розглядають всі складові проекту. Ретельно аналізують усі його помилки і недоліки. Напрацьовують ...
Рябченко, І. С.; Москаленко, В. А.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Для успішного створення інновацій, важливо ставити чіткі цілі, розуміти навіщо потрібна та чи інша інновація, та які проблеми будуть вирішені за допомогою інноваційного продукту. Тому, важливим фактором успіху будь-якого ...
Пікуль, Є. Ю.; Москаленко, В. А.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Геомаркетинг є, мабуть, єдиним найбільш повним і дійсно ефективним засобом будь-якого просторового аналізу розподілених на певній території бізнес-структур (мереж, різних торгових точок, філій та ін.) і факторів, що впливають ...
Лабута, А. О.; Москаленко, В. А.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Можна зробити висновок, що застосування маркетингового планування має декілька вагомих переваг, зокрема більш чітке бачення цілей та стратегії розвитку підприємства, що матиме позитивний вплив на конкурентів; забезпечення ...
Довга, Я. М.; Москаленко, В. А.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Для забезпечення власної ринкової «ніші» підприємство повинно правильно здійснити стратегічний вибір з урахуванням внутрішніх резервів підвищення конкурентоспроможності підприємства, а саме раціональне використання ресурсного ...
Москаленко, В. А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Мета викладання навчальної дисципліни полягає у формуванні у студентів знань і умінь, необхідних для прийняття фінансових рішень. В результаті вивчення дисципліни студенти повинні розбиратися в загальних питаннях теорії ...
Москаленко, В. А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Мета викладання курсу «Бізнес-аналітика»: допомогти слухачам опанувати базові теоретичні знання та техніки, отримати практичні навички, які необхідні для самостійного ведення невеликого проекту в ролі бізнес-аналітика, ...
Аналізуються проблеми, пов’язані з формуванням рівня економічної ефективності виробництва молока
залежно від рівня інтенсивності виробництва. Підкреслюється, що теорія витрат є однією з базових в
економічній науці та ...
Розглядаються проблеми сталого розвитку сільських територій у контексті впливу галузі
тваринництва на його формування. Підкреслюється, що принципи сталого розвитку сьогодні ви-
знані провідними країнами світу як стратегічні ...
В статті визначено сутність інновацій як товару, а саме автори розглядають інноваційні
товари як абсолютно нові товари, які розроблені спираючись на останні наукові досягнення,
або досить сильно модифіковані наявні товари, ...
ємствах агропромислового комплексу. Наведено концептуальну модель ефективної
взаємодії елементів системи управління витратами та обґрунтовано алгоритм впро-
вадження системи управління витратами в підприємствах ...
Москаленко, В. А.; Москаленко, А. М.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Бізнес-план охоплює практично всі функціональні напрями підприємства, починаючи від детального опису технології бізнес-проекту і закінчуючи ґрунтовними фінансовими розрахунками ефективності господарювання. Тому його розробка ...
Полковниченко, С. О.; Москаленко, В. А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетингове ціноутворення» є формування у здобувачів вищої освіти системи теоретичних знань щодо розробки та реалізації маркетингової цінової політики на ринку товарів і послуг, а ...
Стаття присвячена питанню вивчення управління маркетинговим комплексом
підприємства за видом діяльності «виробництво». Проаналізовані головні поняття
з управління підприємством. Досліджені основні принципи та методи ...
В умовах ведення діяльності у висококонкурентному середовищі саме ревеню-менеджмент представляється запорукою підвищення конкурентоспроможності та успішності підприємств гостинного та туристичного бізнесу. Ревеню-менеджмент ...
Сьогодні в глобалізованому світі економічне зростання країни та підвищення якості життя її населення нерозривно пов’язані з інноваційною діяльністю. Актуалізація інноваційної діяльності, тобто використання та комерціалізація ...