dc.contributor.author |
Луцюк, І. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-05-24T06:29:32Z |
|
dc.date.available |
2021-05-24T06:29:32Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/22286 |
|
dc.description |
Луцюк, І. В. Перехідний етап у розвитку особистості як проблема вікової та спеціальної психології / І. В. Луцюк ; наук. кер. О. В. Герасименко // Інновації в соціальній сфері: досвід і перспективи : збірник тез наук. доповідей учасників наук.-метод. семінару (м. Чернігів, 2 листоп. 2020 р.). - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020. – C. 41-43. |
en_US |
dc.description.abstract |
Велике значення у психологічній підготовці учнів до переходу на другий ступінь загальної освіти має робота, спрямована на подолання труднощів соціальної адаптації. Під час адаптаційного періоду в 5 класі особливо важливо створювати особистісну привабливість кожного учня шляхом моделювання ситуацій успіху. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
en_US |
dc.subject |
особистість |
en_US |
dc.subject |
психологія |
en_US |
dc.subject |
загальна освіта |
en_US |
dc.title |
Перехідний етап у розвитку особистості як проблема вікової та спеціальної психології |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |