Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Метою навчальної дисципліни «Brand management» є формування у
здобувачів теоретичних знань та практичних навичок у сфері бренд-
менеджменту.
Предметом дисципліни є теоретичні та прикладі аспекти бренд-
менеджменту, ...
Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Метою навчальної дисципліни «Brand management» є формування у
здобувачів теоретичних знань та практичних навичок у сфері бренд-
менеджменту.
Предметом дисципліни є теоретичні та прикладі аспекти бренд-
менеджменту, ...
Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2025)
Методичні вказівки до розрахункової роботи з дисципліни «Brand
management» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти
освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» є важливим
інструментом ...
Лисенко, І. В.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2025)
Дисципліна «Маркетинг» є однією із ключових у підготовці бакалаврів,
які прагнуть отримати знання з маркетингу та управління бізнесом у сучасних
умовах господарювання. Під час вивчення дисципліни, здобувачі вищої ...
Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2025)
Дисципліна «Маркетинг» є однією із ключових у підготовці бакалаврів,
які прагнуть отримати знання з маркетингу та управління бізнесом у сучасних
умовах господарювання. Під час вивчення дисципліни, здобувачі вищої ...
Ільчук, В. П.; Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Розглянуто умови ефективного формування і просування брендів, які мають враховувати
фактори макро- і мікросередовища, а також фактори внутрішнього середовища фірми. Підкреслено важливість формування сильних брендів для ...
Вербицька, А. В.; Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Метою навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність бізнесу» є
формування у здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня знань та
практичних навичок впровадження соціально-відповідальної поведінки
організації ...
Вербицька, А. В.; Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Метою навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність бізнесу» є
формування у здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня знань та
практичних навичок впровадження соціально-відповідальної поведінки
організації ...
Вербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.; Лисенко, І. В.(2023)
У даній статті визначено поняття «стартап», основні етапи розвитку
стартапу і складові його успіху. Також розглянуто маркетинговий підхід – inbound
(вхідний) маркетинг. Поява цього підходу обумовлена трансформаційними ...
Вербицька, А. В.; Полковниченко, С. О.; Рябова, Т. А.; Лисенко, І. В.; Ільчук, В. П.; Москаленко, В. А.; Бабаченко, Л. В.; Рябов, І. Б.;
(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
У навчальному посібнику узагальнено та розкрито основні теоретичні положення
базового курсу «Маркетинг». Висвітлено сутність та концепції маркетингу, визначено поняття
«маркетингове середовище» та «маркетингова інформація», ...
Лисенко, І. В.; Пономаренко, А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
У статті представлено комплексне дослідження
створення та розвитку e commerce брендів в умовах цифрового середовища. Цифровізація передбачає широкомасштабну інтеграцію
цифрових технологій у різні аспекти бізнесу, створюючи ...
Ільчук, В. П.; Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
У статті представлені дослідження споживчого ринку в умовах воєнного стану, розкриті особливості формування попиту на товари безпекового призначення. Показано, що ситуація яка склалася на споживчому ринку в період запровадження ...
Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Маркетинг – це сучасна наука та стратегічний інструмент, який необхідний для успішного функціонування будь-якого підприємства в умовах конкурентного ринкового середовища. Одним із ключових компонентів маркетингової стратегії ...
Бабаченко, Л. В.; Вербицька, А. В.; Забаштанська, Т. В.; Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Основним предметом В2В маркетингу є сукупність взаємин між різними учасниками ринку, що виникають унаслідок ділової активності, тобто відносин купівлі-продажу. В2В маркетинг охоплює цілісний комплекс ділових взаємин між ...
Бабаченко, Л. В.; Вербицька, А. В.; Забаштанська, Т. В.; Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Методичні вказівки розкривають зміст виробничої практики здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», порядок її проходження, організації та керівництва, вибору бази практики здобувачами, рекомендації до змісту ...
Ільчук, В. П.; Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Розрахункова робота по курсу «Інвестування» є однією із форм самостійної роботи здобувача вищої освіти, допомагає закріпити теоретичний матеріал і придбати навички застосування теоретичних знань на практиці. В розрахунковій ...
Ільчук, В. П.; Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Завдання розрахункової роботи – поглибити теоретичні знання, набуті здобувачами вищої освіти при вивченні зазначеного курсу, навчити самостійно аналізувати та узагальнювати матеріал, користуватися інформаційними джерелами, ...
Лисенко, І. В.; Артеменко, К. Т.(Дніпро : НТУ «ДП», 2023)
Новітні тенденції розвитку маркетингових комунікації знаходяться в
безперервному удосконаленні. Вони змінюються, оновлюються, пристосовуються до
нових умов, вимог споживачів та науково-технічних процесів, що відбуваються ...