Abstract:
Одним із варіантів подолання негативного становлення споживачів до підприємств теплопостачання, на фоні постійного росту тарифів, є співпраця з зацікавленими сторонами, побудова з ними довірчих, довгострокових відносин. В статті відображено нормативне забезпечення відображення взаємовідносин зацікавлених сторін з підприємствами теплопостачання; розглянуто основні групи зацікавлених сторін, визначено сутність поняття «зацікавлені сторони», визначено порядок взаємодії підприємств теплопостачання с зацікавленими особами. Доведено, що всі зацікавлені сторони (стейкхолдери) є учасниками ланцюжка створення продукту підприємств теплопостачання, мета діяльності яких полягає у покращенні якості послуг централізованого опалення та гарячого водопостачання мешканців міста. Також доведено, що створення збалансованих відносин з групами зацікавлених сторін повинно базуватись на побудові та виконанні плану взаємодії з зацікавленими особами. Практика взаємодії з зацікавленими сторонами це крок до інноваційного розвитку підприємств теплопостачання.
Description:
Акименко, О. Ю. Гармонізація інтересів зацікавлених сторін та підприємств теплопостачання як передумова забезпечення сталого розвитку / О. Ю. Акименко, М. Б. Жолобецька // Інфраструктура ринку: електрон. наук.-практ. журнал, 2019. - Вип. 27. - С. 94-101.