Abstract:
У статті досліджено вплив цифрового середовища на формування нового диджитал-
етикету в сучасних бізнес-комунікаціях. Сформульовано концептуальні засади формування
етикетного простору сучасних бізнес-комунікацій у цифровому середовищі. Виявлено основні
чинники формування цифрової культури та роль персоналу в її забезпеченні. Обґрунтовано
етапи зрілості системи оцінки цифрових бізнес-комунікацій організації з позицій дотримання
норм диджитал-етикету в управлінні персоналом.
Description:
Ремньова Л., Забаштанська Т. Диджитал-етикет у сучасних бізнес-комунікаціях та в управлінні персоналом / Л. Ремньова, Т. Забаштанська // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2022. - № 2 (30). - С. 32-43.