Abstract:
У статі було розглянуто особливості застосування деяких маркетингових інструментів
у сфері розважальних послуг в умовах цифровізації на початкових стадіях реалізації проєкту
на прикладі клубу віртуальної реальності «Dive VR». Було розглянуто роль та основні види рекламних інструментів при реалізації розважальних проєктів. Проаналізовано сучасні маркетингові інструменти, що доцільно використовувати для рекламування послуг в умовах цифровізації. Досліджено тенденції інтернет-реклами в Україні та проаналізовано її динаміку. Виявлено,
що в України зростає обсяг реклами в Інтернеті, як одного із ключових напрямків реклами. Визначено особливості реалізації проєктів у сфері розважальних послуг на прикладі клубу віртуальної реальності «Dive VR» та внесено пропозиції щодо успішної промоції.
Description:
Забаштанська, Т. Особливості застосування маркетингових інструментів у сфері розважальних послуг на початкових стадіях реалізації проєкту в умовах цифровізації / Т. Забаштанська, Л. Ремньова, А. Мурай // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2022. - № 3 (31). - С. 48-57.