Abstract:
Основним предметом В2В маркетингу є сукупність взаємин між різними учасниками ринку, що виникають унаслідок ділової активності, тобто відносин купівлі-продажу. В2В маркетинг охоплює цілісний комплекс ділових взаємин між різними господарюючими суб’єктами, які здійснюються у межах галузі чи території.
В2В маркетинг є сучасним каталізатором економічного розвитку, оскільки забезпечує як на рівні країни, так і на рівні окремого підприємства вирішення взаємопов’язаних завдань По-перше, він може бути використаний як ефективний інструмент вибору стратегії економічного розвитку і напряму структурної перебудови в умовах обмежених природних, фінансових і трудових ресурсів. По-друге, В2В маркетинг здатний сприяти вдосконаленню економічної та соціальної системи за рахунок здійснення контролю за трендами попиту та пропозиції, які мають місце в певних галузях чи сферах діяльності.
Важливим етапом вивчення дисципліни «В2В маркетинг» є підготовка курсової роботи.
Виконання курсової роботи сприятиме формуванню навичок самостійної дослідницької роботи у сфері В2В маркетингу, наукового і практичного підходу до освоєння навчального матеріалу; вирішення конкретних завдань щодо вдосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства та обгрунтування маркетингових рішень.
Крім того, курсова робота дозволяє здійснити контроль за самостійною роботою здобувачів вищої освіти і оцінити підготовку майбутніх фахівців.
Description:
В2В маркетинг : метод. вказ. до виконання курс. роботи для здобувачів вищ. освіти перш. (бакалавр.) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» освіт. програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» / уклад.: Л. В. Бабаченко, А. В. Вербицька, Т. В. Забаштанська, І. В. Лисенко. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» 2024. - 38 с.