Abstract:
Методичні вказівки призначені для здобувачів вищої освіти, які здійснюють підготовку за освітньо-професійною програмою «Фізична терапія, ерготерапія» (спеціальність 227 – Терапія та реабілітація; галузь знань 22 – Охорона здоров’я) та спрямовані на оволодіння базовим рівнем підготовки.
У розділі 1 представлено дидактичний матеріал щодо змістових модулів та тем відповідно до робочої програми навчальної дисципліни. У змістовому модулі «Фізичне виховання в системі освіти» розглядаються методологічні засади викладання навчальної дисципліни та наукових досліджень в галузі фізичного виховання; структура системи фізичного виховання і спорту в Україні; принципи системи фізичного виховання. У змістовому модулі «Засоби і методи фізичного виховання» представлено дидактичні матеріали, які характеризують особливості використання засобів і методів фізичного виховання. У змістовому модулі «Теорія і методика розвитку рухових здібностей» представлено дидактичний матеріал, який спрямований на формування професійних компетентностей (знань і практичних навичок) щодо особливостей прояву рухових здібностей з позицій оцінки м’язової діяльності у фізичному вихованні; методика розвитку рухових здібностей та методи педагогічного контролю. У змістовому модулі «Теорія і методика навчання руховим діям» представлені теорії, засоби і методи навчання фізичним вправам; сучасні технології формування рухових навичок. У змістовому модулі «Теоретико-методичні основи фізичного виховання різних верств населення» представлені особливості організації фізичного виховання дітей, учнівської молоді та дорослого населення України.
У розділі 2 представлено інструктивно-методичні матеріали та алгоритм підготовки до практичних занять, використання якого сприятиме формуванню, поглибленню та вдосконаленню професійних компетентностей щодо розуміння їх практичної реалізації в галузі фізичної реабілітації, ерготерапії.
У розділі 3 представлено рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи здобувачів вищої освіти, які сприятимуть формуванню навиків роботи по
вивченню літератури і повного викладу відповідей на поставлені питання; удосконаленню знань теоретичного курсу і навики творчого мислення.
У розділі 4 представлено критерії оцінювання результатів успішності формування професійних компетентностей здобувачів вищої освіти, які передбачають оцінювання успішності навчання у балах згідно з певними критеріями. Оцінювання результатів навчання здійснюється під час проведення навчальних занять (лекції, практичні, семінарські, індивідуальні) та самостійної роботи
Description:
Теорія і методика фізичного виховання : метод. вказ. до самост. роботи для здобувачів перш. (бакалавр.) рівня вищ.освіти спеціальності 227 "Терапія та реабілітація" / уклад. В. О. Зайцев. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2024. - 116 с.