Abstract:
У навчальному посібнику узагальнено та розкрито основні теоретичні положення
базового курсу «Маркетинг». Висвітлено сутність та концепції маркетингу, визначено поняття
«маркетингове середовище» та «маркетингова інформація», охарактеризовано їх структуру,
систематизовано методи та інструменти маркетингових досліджень. Значну увагу приділено
комплексу маркетингу: товарній, ціновій, розподільчій та комунікаційній політикам. Розглянуто
основи В2В маркетингу та Інтернет-маркетингу.
Кожна тема завершується переліком питань для самоперевірки знань, тестовими
завданнями та списком використаних джерел.
Навчальний посібник призначений для підготовки до атестаційного іспиту здобувачів
першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», а також може бути
корисним для підготовки до складання єдиного фахового вступного випробування для вступу в
магістратуру з галузі знань 07 "Управління та адміністрування"
Description:
Маркетинг : навч. посіб. для здобувачів перш. (бакалавр.) рівня вищ. освіти спец. 075 «Маркетинг» / за ред. А. В. Вербицької, С. О. Полковниченко. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2024. – 276 с.