Abstract:
Стаття присвячена обґрунтуванню необхідності та аналізу застосування інноваційних
підходів в управлінні підприємствами у сфері ветеринарної медицини. Більш поглиблено розглянуто роль маркетингових досліджень у галузі ветеринарних послуг. Також проаналізовано та
здійснено порівняльну характеристику сучасних програмних продуктів для управління у ветеринарних клініках. Доведена доцільність поширення серед керівного складу ветеринарних підприємств посилення маркетингової складової в інформаційно-аналітичному забезпеченні прийняття управлінських рішень, а також підвищення рівня автоматизації та використання
інформаційних технологій для обслуговування та комунікації з клієнтами.
Description:
Сакун, В. С. Необхідність застосування інновацій в управлінні підприємствами галузі ветеринарної медицини / В. С. Сакун // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2024. - № 2 (38). - С. 93-102.