Abstract:
«Міжнародний маркетинг» є обов’язковою дисципліною освітньої
програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» першого
(бакалаврського) рівня вищої освіти.
В рамках вивчення дисципліни «Міжнародний маркетинг» передбачено
виконання індивідуальної контрольної роботи (КР), що є обов'язковим
елементом навчального процесу для всіх здобувачів вищої освіти.
Виконання контрольної роботи (КР) має на меті поглиблене вивчення
окремих тематичних розділів дисципліни через самостійну роботу студентів.
Цей вид навчальної діяльності дозволяє систематизувати та розширити
теоретичні знання, отримані під час аудиторних занять, а також розвинути
практичні компетенції щодо їх застосування у вирішенні конкретних
професійних завдань. Такий формат роботи сприяє формуванню у студентів
навичок самостійного навчання та професійного розвитку.
Description:
Міжнародний маркетинг : метод. вказ. до виконання контрольн. роботи для здобувачів перш. (бакалавр.) рівня вищ. освіти спец. 075 «Маркетинг» / уклад. І. Б. Рябов. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2024. - 17 с.