У роботі представлено розробку адаптивного NPC (неігрового
персонажа) із застосуванням методів штучного інтелекту, зокрема навчання з
підкріпленням, у середовищі Unity з використанням ML-Agents.
Метою є створення ...
Дана робота присвячена розробці інтерактивного квесту від першої
особи в середньовічному сеттінгу з використанням рушія Unreal Engine 5 та
візуального програмування Blueprints. Метою додатку є створення ігрової
логіки, ...
Актуальність цієї роботи зумовлена зростаючою потребою фітнес-клубів в
ефективних інструментах управління. Ручне ведення процесів неефективне та
схильне до помилок. Автоматизація дозволяє значно підвищити оперативність,
якість ...
У сучасному світі цифрова трансформація є ключовою для всіх сфер
послуг. Сектор покрівельних робіт, що досі часто покладається на ручні
розрахунки та особисту взаємодію, потребує оптимізації. Існуючі процеси
замовлення, ...
Об’єктом дослідження є – методи та моделі прогнозування зміни цін акцій
на фондовому ринку. Предметом роботи є – десктопна система прогнозування
«Stock Predictor» на основі нейромережевих алгоритмів.
У роботі проаналізовані ...
У роботі описаний процес розробки вебсайту для реєстрації в черзі за
послугою і зберігання даних про документи клієнта в особистому кабінеті.
У результаті розробки було створено прототип вебсайту інтернет-магазину
брендової ...
Об’єкт розробки – інформаційна система у форматі Telegram-бота для
підбору комп’ютерних комплектуючих за заданими користувачем запитами.
Результатом розробки є реалізована система, яка забезпечує:
інтелектуальний
підбір ...
Об’єкт розробки: e-commerce застосунок для продажу зоотоварів з функцією
накопичення та обміну балів під умовною назвою «ZooPaw».
Предмет розробки: архітектура, програмна реалізація та функціональні
механізми веб-застосунку ...
Інформаційна система є ефективним рішенням для автоматизації
логістики та складських процесів, що критично важливо для волонтерської та
підприємницької діяльності. Основний акцент зроблено на розробці
продуктивного та ...
У роботі описано процес розробки веб-застосунку для управління парком
розваг, який включає автоматизацію продажу квитків, управління чергами,
технічним обслуговуванням атракціонів та генерацію звітів.
Результатом розробки ...
Об'єкт розробки – методи та технології створення сервісів для
інтеграції POS систем. Предмет роботи – сервіс інтеграції POS систем
"Interflow".
Проведений аналіз схожих систем надав інформацію щодо
особливостей POS ...
Об’єкт дослідження – методики та інструменти розробки вебзастосунків для
обробки відео. Предмет дослідження – сайт-відеоредактор "SimpleEditor".
У ході роботи було проаналізовано сучасні вебсервіси для редагування ...
Об'єкт розробки – методи, технології та інструментальні засоби для
створення сучасних веб-застосунків для управління театральною діяльністю.
Предмет роботи – веб-застосунок для управління театром "TheatreTix".
Проведений ...
Розроблюваний проєкт – серверна частина e-commerce застосунку для
продажу автомобілів з функцією автоматичної генерації рекламного контенту
та інтеграцією з Telegram API для просування оголошень.
Актуальність: ручне ...
Розробка спрямована на створення методів та технологій для мобільних
додатків, які допомагатимуть контролювати особисту продуктивність.
Предметом роботи є мобільний додаток “Streakly", призначений для
відстеження щоденних ...
Об’єкт розробки – Програмний застосунок для зручного проведення
настільної гри «Мафія». в онлайн та офлайн форматах з опціональним
використанням соціальних мереж Discord та Telegram, яка може
використовуватись для ...
Об'єкт дослідження – методи та технології створення систем управління
проектами та відстеження помилок. Предмет розробки – веб-застосунок для
управління проектами та відстеження помилок «Project Hub».
Проведений аналіз ...
Розроблено клієнтський мобільний застосунок для e-commerce платформи з
продажу автомобілів, який забезпечує зручний доступ до оголошень та
ефективну взаємодію користувачів із платформою.
Основні функції
Пошук автомобілів ...
Розроблюваний проєкт — серверна частина веб-застосунку, призначена
для автоматизованого збору, зберігання та інтелектуального аналізу дописів із
соціальних мереж Instagram і TikTok з використанням генеративного ...
Об'єкт розробки – веб-технології для персонального планування здорового
способу життя. Предмет роботи – веб-застосунок для планування тренувань і
харчування.
У роботі проаналізовано сучасні цифрові рішення для фітнесу ...