ISSN 2415-363X

Перегляд за темою "consumer"

Сортувати за: Впорядкувати за: Результатів на сторінці:

  • Гавриленко, Т. В. (Чернігів : ЧНТУ, 2017)
    The author summarized origin and basic types of models in a segment «business to consumers», and features of their functioning in a modern economy. The considerable attention is paid to the role of corporate social ...
  • Газуда, С. (Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
    Статтю присвячено дослідженню еволюційних підходів до обґрунтування процесу розвитку брендингу регіонів. Здійснено аналіз наукової літератури, який засвідчив значну увагу вчених до питань брендингу регіонів. Досліджено ...
  • Божок, А. Р. (НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Концепція маркетингу різко змінилася за останні роки. З огляду на значне зростання користувачів Інтернету, ведення бізнесу без застосування інструментів інтернет-маркетингу не принесе бажаного успіху, оскільки споживання ...