Гришова, І. Ю.; Воронжак, П. В.; Шестаковська, Т. Л.(Чернігів : ЧНТУ, 2017)
The article aims at structuring the directions of the implementation of the principles of consumerism in the strategy of the development of business. Based on the synthesis of the theoretical basis and the content of ...
Гришова, І. Ю.; Янчук, А. О.; Шестаковська, Т. Л.(Чернігів : ЧНТУ, 2017)
In the article the theoretical approaches and practical peculiarities of the mechanism for implementing the functions of consumerism in today's market conditions. The functions of consumerism are grouped and grounded on. ...
Гришова, І. Ю.; Негоденко, В. С.; Шестаковська, Т. Л.(Чернігів : ЧНТУ, 2017)
The article deals with the peculiarities of performing the functions of consumerism. The research and systematic methodological approach are made in order to determine the level of consumer protection for a specific product ...
У статті розглядаються поняття моралі, моральності особистості, моральної регуляції, моральної норми, чинники, що впливають на економічну поведінку особистості.
Дисертацію присвячено обґрунтуванню теоретико-методологічних засад і розробці практичних рекомендацій щодо формування та реалізації механізму регулювання ринку споживчих товарів України в умовах глобалізації. Сформовано ...
Дисертацію присвячено обґрунтуванню теоретико-методологічних засад і розробці практичних рекомендацій щодо формування та реалізації механізму регулювання ринку споживчих товарів України в умовах глобалізації. Сформовано ...