IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Маркетингові дослідження як засіб підвищення конкурентоспроможності автотранспортних підприємств

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вдовенко, Ю. С.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-06-19T14:38:51Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-06-19T14:38:51Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/10248
dc.description Вдовенко, Ю. С. Маркетингові дослідження як засіб підвищення конкурентоспроможності автотранспортних підприємств / Ю. С. Вдовенко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2011. – № 4 (54). – C. 117-122. en_US
dc.description.abstract У статті досліджуються актуальні питання транспортного маркетингу, обґрунтовується необхідність застосування маркетингових стратегій у галузі, розглядається інструментарій проведення досліджень ринку автотранспортних послуг, пропонуються рекомендації щодо підвищення конкурентоздатності автотранспортних підприємств. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Економічні науки; № 4 (54)
dc.title Маркетингові дослідження як засіб підвищення конкурентоспроможності автотранспортних підприємств en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу