dc.contributor.author |
Сугоняко, Д. О.
|
|
dc.contributor.author |
Грихно, Ю. С.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2016-06-19T14:39:15Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2016-06-19T14:39:15Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.uri |
|
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10255 |
|
dc.description |
Сугоняко, Д. О. Маркетингові стратегії розвитку туристичних підприємств / Д. О. Сугоняко, Ю. С. Грихно // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2011. – № 4 (54). – C. 163-168. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті наведено засади та роль маркетингових досліджень у діяльності туристичних підприємств. Запропоновані маркетингові стратегії відповідно до становища підприємства на ринку туристичних послуг та визначені особливості їх побудови. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Економічні науки; № 4 (54) |
|
dc.title |
Маркетингові стратегії розвитку туристичних підприємств |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |