dc.contributor.author |
Анопрієнко, В. О.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2016-06-19T14:39:37Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2016-06-19T14:39:37Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.uri |
|
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10261 |
|
dc.description |
Анопрієнко, В. О. Маркетингові підходи щодо розвитку рекреаційної сфери регіону / В. О. Анопрієнко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2011. – № 4 (54). – C. 204-211. |
en_US |
dc.description.abstract |
Визначена роль маркетингу в процесі адаптації підприємств рекреаційної сфери до ринкових умов господарювання. Розкрита сутність маркетингового підходу до інноваційного розвитку ринку рекреаційних послуг. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Економічні науки; № 4 (54) |
|
dc.title |
Маркетингові підходи щодо розвитку рекреаційної сфери регіону |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |