ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Анопрієнко, В. О.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-06-19T14:39:37Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-06-19T14:39:37Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/10261
dc.description Анопрієнко, В. О. Маркетингові підходи щодо розвитку рекреаційної сфери регіону / В. О. Анопрієнко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2011. – № 4 (54). – C. 204-211. en_US
dc.description.abstract Визначена роль маркетингу в процесі адаптації підприємств рекреаційної сфери до ринкових умов господарювання. Розкрита сутність маркетингового підходу до інноваційного розвитку ринку рекреаційних послуг. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Економічні науки; № 4 (54)
dc.title Маркетингові підходи щодо розвитку рекреаційної сфери регіону en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу