dc.contributor.author |
Суворова, С. Г.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2016-06-27T12:54:45Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2016-06-27T12:54:45Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.uri |
|
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10292 |
|
dc.description |
Суворова, С. Г. Концептуальні підходи до управління маркетинговими дослідженнями / С. Г. Суворова // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2012. – № 1 (56). – C. 70-79. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розкрито сутність маркетингової інформаційної системи, встановлено взаємозв’язки цієї системи з рівнями управління підприємства, визначено напрям руху інформаційних потоків у системі управління, виділено два основні концептуальні підходи до процесу управління маркетинговими дослідженнями, розкрито сутність процесу управління маркетинговими дослідженнями відповідно до функціонального підходу, що передбачає застосування основних функцій менеджменту: планування,організації, контролю та мотивації. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Економічні науки; № 1 (56) |
|
dc.title |
Концептуальні підходи до управління маркетинговими дослідженнями |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |