dc.contributor.author |
Базілінська, О. Я.
|
|
dc.contributor.author |
Кривошия, О. А.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2016-07-07T11:26:59Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2016-07-07T11:26:59Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.uri |
|
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10501 |
|
dc.description |
Базілінська, О. Я. Етапи формування стратегії ціноутворення в умовах інформаційної асиметрії: побудова базової теоретичної моделі / О. Я. Базілінська, О. А. Кривошия // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2012. – № 4 (62). – C. 5-9. |
en_US |
dc.description.abstract |
Визначено сутність поняття «стратегія ціноутворення». Досліджено основні фактори, що впливають на процес формування ціни та запропоновано теоретичну модель ціноутворення підприємства в умовах інформаційної асиметрії. Определена сущность понятия «стратегия ценообразования». |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Економічні науки; № 4 (62) |
|
dc.subject |
стратегія ціноутворення |
en_US |
dc.subject |
модель ціноутворення |
en_US |
dc.subject |
інформаційна асиметрія |
en_US |
dc.title |
Етапи формування стратегії ціноутворення в умовах інформаційної асиметрії: побудова базової теоретичної моделі |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |