IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Етапи формування стратегії ціноутворення в умовах інформаційної асиметрії: побудова базової теоретичної моделі

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Базілінська, О. Я.
dc.contributor.author Кривошия, О. А.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-07-07T11:26:59Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-07-07T11:26:59Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/10501
dc.description Базілінська, О. Я. Етапи формування стратегії ціноутворення в умовах інформаційної асиметрії: побудова базової теоретичної моделі / О. Я. Базілінська, О. А. Кривошия // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2012. – № 4 (62). – C. 5-9. en_US
dc.description.abstract Визначено сутність поняття «стратегія ціноутворення». Досліджено основні фактори, що впливають на процес формування ціни та запропоновано теоретичну модель ціноутворення підприємства в умовах інформаційної асиметрії. Определена сущность понятия «стратегия ценообразования». en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Економічні науки; № 4 (62)
dc.subject стратегія ціноутворення en_US
dc.subject модель ціноутворення en_US
dc.subject інформаційна асиметрія en_US
dc.title Етапи формування стратегії ціноутворення в умовах інформаційної асиметрії: побудова базової теоретичної моделі en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record