IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Застосування маркетингової інформаційної системи у процесі розроблення стратегічного плану брендингу території

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Романова, А. А.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-07-10T13:28:08Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-07-10T13:28:08Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/10629
dc.description Романова, А. А. Застосування маркетингової інформаційної системи у процесі розроблення стратегічного плану брендингу території / А. А. Романова // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2013. – № 2 (66). – C. 472-477. en_US
dc.description.abstract Розглянуто проблеми та перспективи розвитку застосування маркетингової інформаційної системи у процесі розроблення стратегії територіального брендингу. Запропоновано та охарактеризовано чотири основних етапи аналізу маркетингового потенціалу території. Також подається структура маркетингових досліджень, яку доцільно застосувати для аналізу маркетингового потенціалу території. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Економічні науки; № 2 (66)
dc.subject брендинг території en_US
dc.subject маркетингова інформаційна система en_US
dc.subject маркетингові дослідження en_US
dc.subject маркетингова розвідка en_US
dc.subject територіальний бенчмаркінг en_US
dc.subject фокус-група en_US
dc.subject особисте інтерв’ю en_US
dc.subject SWOT-аналіз en_US
dc.title Застосування маркетингової інформаційної системи у процесі розроблення стратегічного плану брендингу території en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу