dc.contributor.author |
Палєхова, Л. Л.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2016-07-10T13:28:33Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2016-07-10T13:28:33Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
|
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10635 |
|
dc.description |
Палєхова, Л. Л. Використання матричних методів у дослідженні ринкового стану промислових підприємств / Л. Л. Палєхова // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2013. – № 2 (66). – C. 29-34. |
en_US |
dc.description.abstract |
Досліджено теоретичні і практичні аспекти щодо використання матричних методів аналізу ринкового стану підприємств, що працюють на промислових ринках; запропоновано визначення поняття та класифікація стратегічних матриць відносно задач маркетингового аналізу; доведено переваги та недоліки використання окремих видів матриць для аналізу ринкового стану промислових підприємств. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Економічні науки; № 2 (66) |
|
dc.subject |
стратегічна матриця |
en_US |
dc.subject |
промислове підприємство |
en_US |
dc.subject |
промисловий ринок |
en_US |
dc.subject |
стратегічний маркетинговий аналіз |
en_US |
dc.title |
Використання матричних методів у дослідженні ринкового стану промислових підприємств |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |