IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Використання матричних методів у дослідженні ринкового стану промислових підприємств

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Палєхова, Л. Л.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-07-10T13:28:33Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-07-10T13:28:33Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/10635
dc.description Палєхова, Л. Л. Використання матричних методів у дослідженні ринкового стану промислових підприємств / Л. Л. Палєхова // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2013. – № 2 (66). – C. 29-34. en_US
dc.description.abstract Досліджено теоретичні і практичні аспекти щодо використання матричних методів аналізу ринкового стану підприємств, що працюють на промислових ринках; запропоновано визначення поняття та класифікація стратегічних матриць відносно задач маркетингового аналізу; доведено переваги та недоліки використання окремих видів матриць для аналізу ринкового стану промислових підприємств. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Економічні науки; № 2 (66)
dc.subject стратегічна матриця en_US
dc.subject промислове підприємство en_US
dc.subject промисловий ринок en_US
dc.subject стратегічний маркетинговий аналіз en_US
dc.title Використання матричних методів у дослідженні ринкового стану промислових підприємств en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу