dc.contributor.author |
Проскуріна, Н. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2016-07-15T14:01:06Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2016-07-15T14:01:06Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
|
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10739 |
|
dc.description |
Проскуріна, Н. М. Вектори створення іміджу аудиторської фірми / Н. М. Проскуріна // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2013. – № 3 (68). – C. 213-218. |
en_US |
dc.description.abstract |
Імідж є визначальним фактором потенційного фінансового успіху аудиторської фірми. Створення позитивного іміджу аудиторської фірми пов’язано з дотриманням високого рівня якості аудиторських послуг, який забезпечують як керівник аудиторської фірми, так і її працівники. Саме етичні норми професійної поведінки аудиторів, і перш за все їх професійна незалежність, є фундаментом самої професії. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Економічні науки; № 3 (68) |
|
dc.subject |
аудиторська діяльність |
en_US |
dc.subject |
етика |
en_US |
dc.subject |
етичний механізм |
en_US |
dc.title |
Вектори створення іміджу аудиторської фірми |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |